نگهداری روزانه و نگهداری مهر و موم درب مکانیکی

December 26, 2017

آخرین اخبار شرکت نگهداری روزانه و نگهداری مهر و موم درب مکانیکی

با گذشت زمان و افزايش تكرار مصرف،مهر و موم درهای مکانیکی نیز نیاز به نگهداری و نگهداری معمول مناسب برای اطمینان از عملکرد عادی و افزایش عمر آنها را دریافت کرده اند. من مراقبت روتيني و نگهداري اين محصول رو انجام ميدم تا کمکت کنم که محکم و امن نگهش داري
روش نگهداری معمول مهر درب مکانیکی

1. تمیز کردن منظم. تمیز کردن منظم یک مرحله ضروری برای حفظ مهر و موم درب مکانیکی در حالت خوب است. در طول فرآیند تمیز کردن، باید به حذف گرد و غبار توجه شود.لکه ها و بقایای دیگر روی سطح مهر درب برای جلوگیری از فرسایش توسط اشیاء ناشناختهتمیز کردن می تواند با یک پارچه نرم و مرطوب یا جاروبرقی انجام شود، اما از رنگ آمیزی یا پاک کننده های خیس برای جلوگیری از آسیب رساندن به سطح مهر درب اجتناب کنید.

دوم، حفظ روانکاری. پیچ و خم های قاب و قطعات متحرک این محصول باید به خوبی روانکاری شوند تا اصطکاک و فرسایش را کاهش دهند.توجه به بررسی منظم مقدار و کیفیت روغن روان کننده برای اطمینان از اینکه در محدوده طبیعی است.

سوم ، پیچ های قفل. به دلیل استفاده مکرر از این محصول ، پیچ ها ممکن است گشوده شوند. بنابراین ، بررسی منظم پیچ های قفل درب بسیار مهم است.اطمینان حاصل کنید که اجزای مختلف مهر درب محکم و قابل اعتماد هستندو مهر و موم و ایمنی مهر درب را تضمین کنید.

از طریق نگهداری و نگهداری منظم، عملکرد عادی و ایمنی مهر درب مکانیکی را می توان حفظ کرد، عمر خدمت آن را می توان افزایش داد،و هزینه های نگهداری شرکت ها می تواند کاهش یابد. اگر سوالی در مورد این محصول دارید، لطفا با ما مشورت کنید، ما با صبر به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.